Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΛΥΚΟ-ΦΙΛΗας ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑΣ.

Κάθε υπουργός που «περνά» από αυτό το υπουργείο
θέλει όλα να αλλαχθούν για δήθεν καλύτερο σχολείο.
Ο στόχος όμως του τωρινού υπουργού είναι πολύ μουλωχτός .
Λέει να ελαττωθεί η ύλη ώστε ο μαθητής να είναι πιο χαλαρός,

γι’ αυτό οι ώρες των αρχαίων ελληνικών πρέπει να ελαττωθούν
και στο μάθημα  της ιστορίας βασικά κεφάλαια να ψαλιδιστούν.
Η σημασία των Περσικών πολέμων ή των Πελοποννησιακών  
είναι στρατιωτικά γεγονότα, προς τι το ενδιαφέρον των μαθητών;

Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Φίλιππος ο Β ήταν κατακτητές,
ας υποβαθμίσουμε αυτούς στα βιβλία και στους μαθητές.
Έτσι μαθαίνοντας σε αυτούς επιφανειακά την ιστορία μας
αποφεύγουμε συντηρητισμό και εθνικισμό στη παιδεία μας.

Θα περιορίσουμε και τη διδαχή του Χριστιανισμού
μαθαίνοντας κι’ άλλες διάφορες θρησκείες εκτός αυτού.
Η αναβάθμιση του μαθήματος θρησκευτικών θα ήταν καλό
αν οι προθέσεις του υπουργού δεν είχαν δόλιο σκεπτικό.

Χωρίς ισχυρούς δεσμούς με τη θρησκεία
και με μια «ξεθωριασμένη»  ιστορία
οι βασικοί πυλώνες του πολιτισμού μας εκθεμελιώνονται
και οι βασικές αρχές του μηδενισμού θεμελιώνονται.

Έτσι αν συνεχιστεί με την παιδεία αυτό το γαϊτανάκι
σύντομα οι μαθητές θα φοράνε στο λαιμό κόκκινο μαντηλάκι
και τα θούρια της επανάστασης του βουνού θα τραγουδούν

όπως τραγουδούν στη Βόρεια Κορέα του Κιμ Γιόνγκ Γιουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: