Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012


ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2012


Οι απόκριες έφθασαν

και σε δίλημμα μ’ έθεσαν,

πώς πρέπει να ντυθώ

τι να μασκαρευτώ;



Να ντυθώ φοροφυγάς;

Δεν έχω φίλους βολευτάς.

Μήπως υπουργός να ντυθώ;

Θα γιαουρτωθώ πριν κινηθώ.



Να ντυθώ ποδοσφαιρικός παράγων;

Στη φυλακή θα καταλήξω άγων.

Καλόγηρος να ντυθώ;

Offshore δεν έχω εγώ.



Μήπως βολευτής να ντυθώ;

Δεν έχω Ελβετικό λογαριασμό.

Μήπως λαμόγιο να ντυθώ;

Δεν έχω μίζα να δώσω εγώ.



Σύμβουλος υπουργού

και παχυλού μισθού;

Δεν γνωρίζω κανένα

να προσλάβει εμένα.



Χάρος να ντυθώ;

Ούτε να το σκεφτώ,

μήπως φθάσω στη βουλή

κι’ αρχίσω θερισμό εκεί .



Εργαζόμενος να ντυθώ

τρύπιο παντελόνι να φορώ

ή συνταξιούχος να ντυθώ

γυμνός τελικά να περπατώ;



Τι στολή να διαλέξεις

τι μάσκα να φορέσεις

όταν ανταγωνιστές μας

είναι οι βολευτές μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: