Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ.



Όταν ήμασταν μικρά παιδιά μερικοί γονείς μας έβαζαν να γράψουμε γράμμα στον Αη Βασίλη τι δώρα να μας φέρει. Με αυτό το κόλπο  εκείνοι μάθαιναν τι δώρα να μας κάνουν (το κατά δύναμη). Έτσι κι’ εγώ γράφο στον Άγιο μήπως και μας λυπηθεί (όνειρα χειμερινής νυκτός).
ΑΝΕΜΟΔΟΎΡΑ=ανεμοδείκτης (το βλέπουμε στα αεροδρόμεια να γυρίζει όπου φυσά ο αέρας).



           ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ.

Αγαπημένε μου Άη Βασίλη σου γράφω το γράμμα αυτό
τι δώρα να μου φέρεις για το Νέο Έτος να σου πω.
Επειδή τον περασμένο χρόνο ήμουν καλό «παιδί»
και με κόπο πλήρωσα ότι μου είχε επιβληθεί,

φόρους ΕΝΦΙΑ και ότι άλλο το κράτος έχει σκεφθεί
για να μου πάρει ότι μπορεί στη τσέπη μου να βρει,
θα ήθελα τα εξής δώρα να μου φέρεις ή όσα μπορείς.
Μια κυβέρνηση που πάνω της να μπορείς να βασιστείς,

να μην αλλάζει γνώμη και ιδέες ως ανεμοδούρα,
να βλέπει τον πολίτη σα φορολογική γαϊδούρα
και να τον φορτώνει φόρους τόσο πολύ μέχρι να σκάσει
που στο τέλος, τέλος το κράτος τους φόρους του να χάσει.

Φέρε μου πολιτικούς που να σέβονται τον εαυτό τους
που να μη σκέπτονται μόνο το συμφέρον το δικό τους,
να μη βλέπουν τη βουλευτική έδρα ως μέσο πλουτισμού
αντί να φροντίζουν για το καλό του ελληνικού λαού.

Ξέρω ότι τα δώρα που σου ζητώ είναι μεγάλα
και θα  είναι πρόσθετο βάρος μαζί με τ’ άλλα
ίσως όμως με αυτά μια Νέα Ελλάδα δημιουργηθεί
κι’ επί τέλους το ηθικό των Ελλήνων αναπτερωθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: